صدایی در شب

نیمه شب در دل دهلیز خموش

ضربه پایی افکند طنین

دل من چون دل گل های بهار

پر شدم از شبنم لرزان یقین

گفتم این اوست که باز آمده

جستم از جا و در آیینه گیج

بر خود افکندم با شوق نگاه

آه لرزید لبانم از عشق

تار شد چهره آیینه ز آه

شاید او وهمی را می نگریست

گیسویم در هم و لب هایم خشک

شانه ام عریان در جامه خواب

لیک در ظلمت دهلیز خموش

رهگذر هر دم می کرد شتاب

نفسم نا گه در سینه گرفت

گویی از پنجره ها روح نسیم

دید اندوه من تنها را

ریخت بر گیسوی آشفته من

عطر سوزان اقاقی ها را

تند و بی تاب دویدم سوی در

ضربه پا ها در سینه من

چون طنین نی در سینه دشت

لیک در ظلمت دهلیز خموش

ضربه پا ها لغزید و گذشت

باد آواز حزینی سر کرد

                                                                                فروغ فرخزاد

 

 



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت16:02---29 بهمن 1391
کـــــــــاش میشد لحظه ها را حبس کرد

در کتاب زندگانی دست کرد

کــــــــــاش در تقدیر آدم دل نبود

عشــــق را در خانه اش منزل نبود

کـــــــاش چشمانم صـــــدایت میزدند

ساز غم هایم برایت میزدند

دل پر از اندوه جان فرسای توست

خوب میدانی دلم هم پای توست

فاصله گر قدرتش را پیش چشمانم کشید

وحشیانه از تنـت روح لطیفت را درید

گوش بسپارد به این نجوای دردآلود من

تو نخواهی رفت از روح و تن و از بود من

نور می خواند تو را سمت خدا

کــــــــاش میشد ابرها را کرد از باران جـــــــدا

گرچه این افسوس ها را رنگ نیست


sadegh
ساعت19:06---21 بهمن 1391
گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .؛

دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .؛

اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!!
...
وَ حآل هــَم کِه . . .؛

گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .؛

زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .؛

وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .؛

بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .!!!

گآهی دِلگــیری . . . ؛

شآیــَد اَز خودَت . . .؛
شآیــَد . . !!


sadegh
ساعت19:05---21 بهمن 1391
شما لطف داری جوجوپاسخ:میسی خوبه جوجو هم شدیم..:-)

sadegh
ساعت12:12---20 بهمن 1391
مدتیــــست دلم شکســــته از همان جای قبلـی … !

کاش میشد آخر اسمــت نقطه گذاشت تا دیگر شــــروع نشوی … !

کاش میشـــــــد فریاد بزنم : “ پایــــــان ”

دلم خیـــــــلی گرفته اســـت …………..

اینجا نمیتـــــوان به کسی نزدیـــــــک شـــــــد …

آدمهـــا از دور دوست داشتــــنی ترنــــد … !
بسیار زیبا و عالی..مرسی


SHAHIN
ساعت19:29---19 بهمن 1391
=========================



پشت این بغض ......





بیدی شکسته......





خیال میکرد که با این بادها نمی لرزد!!!!



======================



...oooO............

...(....)…Oooo….

….\..(…..(…..)…

…..\_)……)../…..

...………..(_/…...

...

+++++++++++++++++++++++++

سلام فاطمه جان.بسیارزیبا.ممنونم

ضمناباعث افتخاره که جزولینک دوستانتون باشم.شمالینک شدید.


پاسخ:سلام شاهین جان مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 15:52 | نویسنده : S@Ra |